International Hybrid Workshop 'Health and Healing in Ancient Greece and China' 13-14 February 2023

Διεξαγωγή
Ημερ/νίες
13/02/2023 - 14/02/2023
'
'
Τοποθεσία Αίθουσα Πολλαπλών Χρήσεων, Κτήριο Ε, ΚΕΜΕ-ΠΚ, Ρέθυμνο

International Hybrid Workshop

"Health and Healing in Ancient Greece and China"

13-14 February 2023

Venue: Αίθουσα Πολλαπλών Δραστηριοτήτων ΚΕΜΕ-ΠΚ (Εβ3) / Multiple Activities Room UCRC

and online: Zoom link: http://ww2.fks.uoc.gr/f/f-ancientgreeceandchina

Programme / Πρόγραμμα

Εργαστήριο Φιλοσοφικής Έρευνας και Μετάφρασης, Τμ. Φιλοσοφικών και Κοινωνικών Σπουδών /
Philosophical Research and Translation Lab, Dept of Philosophy and Social Studies

σε συνεργασία με το Εργαστήριο Βιοηθικής, το ΚΕΜΕ-ΠΚ και το Μουσείο Ιατρικής Κρήτης, Ιατρική Σχολή ΠΚ /
in collaboration with the Centre for Bioethics, UCRC & the Museum of Medicine, School of Medicine, University of Crete


Η δράση εντάσσεται στο υποέργο «Δράσεις του Πανεπιστημίου Κρήτης για την προώθηση της συγκριτικής εξέτασης του αρχαίου ελληνικού και κινεζικού πολιτισμού» της Πράξης «Προώθηση μελέτης αρχαίου ελληνικού και κινεζικού πολιτισμού» του επιχειρησιακού προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση»

 

Μπορείτε να βρείτε το σύνολο των δράσεων που εντάσσονται στο υποέργο «Δράσεις του Πανεπιστημίου Κρήτης για την προώθηση της συγκριτικής εξέτασης του αρχαίου ελληνικού και κινεζικού πολιτισμού» της Πράξης «Προώθηση μελέτης αρχαίου ελληνικού και κινεζικού πολιτισμού» του επιχειρησιακού προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθησης στο σχετικό αρχείο:

Ancient Greece and China: Comparative Approaches / Αρχαία Ελλάδα και Κίνα: Συγκριτικές προσεγγίσεις

 

Δείτε τα συνημμένα αρχεία που βρίσκονται στις παρακάτω υπερ-συνδέσεις :

http://news.uoc.gr/news/2023/07-02/Workshop_Health_and_Healing__in_Ancient_Greece_and_China_13-14.02.2023.pdf

 

http://news.uoc.gr/news/2023/07-02/Ancient_Greece_and_China-Comparative_Approaches.pdf

 

 

 (67)
Συγχρηματοδοτούμενα Έργα (92)
 (72)
 (93)
 (71)
 (69)
 (90)
 (89)
Κέντρο Υποστήριξης Διδασκαλίας και Μάθησης (88)